BTOB Sungjae'nin Sevgilisi Mi Var? - LEE MITSUKO

17 Ağustos 2018 Cuma

BTOB Sungjae'nin Sevgilisi Mi Var?

BTOB SUNGJAE'NİN SEVGİLİSİ Mİ VAR ?
(KİM O ŞANSLI KIZ)

 YOOK SUNGJAE
School 2015'in sarı civcivi We Got Married'in de en sevdiğim çiftlerden ve ilk kdrama oppam diyebilirim diğer oyuncular gibi unutamadığım tek oyuncu ve BTOB'un da şirini şimdi içinizden geçiriyorsunuz söyle var mı ? Sungjaemizin , sarı civcivin bir sevgilisi var mı?.....

İlk ben de duyduğumda çok şaşırmıştım sevgilisi olduğundan değil kızın DIA'dan olmasını beklemiyordum Aslında DIA'yı severim ama ben daha çok diğer Sungjae severler gibi Joy'u düşünmüştüm.

JOOEUN
Şimdi düşünüyorsunuz cidden da çıkıyor mu cevabım size şu olacaktır' Hayır' çıkmıyorlarmış. Kore'deki bazı yalan haber çıkartan klavye avcılarının işiymiş bu Keypap (KPOP) dinleyenler bilir
az kalbimize indirmedi bu yalan haberler.
Cube ve MBK entertaiment zaten yalanlamış. Üzülmeyin...

Ayrıca bir kaç netizen yorumu okudum. Jooeun ve Sungjae'nin arasında büyük fark olduğunu söylüyorlar bence bu çok saçma Allah aşkına  birbirleriyle çıkmalarının şan ve şöhretle ne alakası var, bazı netizenleri anlayamıyorum.


Ne düşünüyorsunuz haydi yoruma, Merak eden arkadaşlarını da davet edip paylaşmayı unutmayın..




Hiç yorum yok: