BEST MISTAKES 일진에게 찍혔을 때 - LEE MITSUKO

4 Eylül 2019 Çarşamba

BEST MISTAKES 일진에게 찍혔을 때

BEST MISTAKE: EN İYİ YANLIŞLAR 

Bir Youtube internet draması (yazıya tıklarsanız ulaşırsınız)


UYARI: TÜRKÇE ALTYAZI SEÇENEĞİ YOK BEN İNGİLİZCE ALTYAZILI İZLEDİM.
School 2017 nin okul üniformaları değil mi?

Konusu aslında çok klasik basit bir okul dizisi . Yukarıda ortada duran sağdan 3. kız ve yanında duran 2 çocuğun etrafında geçiyor. Kızın bir stalkerı vardır ve bundan kurtulmak için internette sahte bir hesap açar ve ilişki var yazısını koyar. Bir de profil resmi ekler. Bir sonraki gün okula gittiğinde ise o fotoğraf sarışın çocuğa aittir. Bu şekilde olaylar başlar. Sonrasında kızın solunda duran uzun çocuğu bir barda görür ve bu sır onları yakınlaştırır. 
Bence çok iyi özetledim. 

SPOİ veriyorum toplanın.!!!!!
2. erkek sendromu tabiki de. Kore dizisnde görmesem şaşar kalırdım. Bu şekilde devam eden olaylar zinciri. Sanırım animeden uyarlanmış. 
Ha birde oyuncular daha bu işe yeni ayak basmış oyuncular.....
Birçok da kamera arkası videolar var merak edenler tıktık

VEE BENİM YOUTUBE HESABIMI MERAK EDENLER İÇİN tıktık


Hiç yorum yok: