WHO KISSED ME 연남동 키스신 - LEE MITSUKO

9 Ağustos 2020 Pazar

WHO KISSED ME 연남동 키스신

WHO KISSED ME 연남동 키스신 : WEB DRAMA 

DİZİNİN TÜRKÇESİ YOKTUR. İNGİİZCE ALTYAZILI İZLEYEREK İNGİLİZCENİZİ GELİŞTİREBİLİRSİNİZ. 
( TÜRKÇE HALİNİ BULDUM . BEN İNGİLİZCE İZLEMİŞTİM BDFJHBDHJ) 
KALDIRILMIŞ ARKADAŞLAR

ŞİMDİ SİZE HIZLICA KONUYU ANLATAYIM ..

En öndeki kız Sol . Bu kız içkili olduğu bir gecede biriyle öpüşüyor . İlk kez olduğu için kız  bunu biraz kafaya takıyor.  Sonraki gün kız uyanıyor. Az çok  O gece olanları hatırlıyor fakat öpüştüğü kişiyi hatırlamıyor . Kız da o kişiyi bulmak için arkadaşalarını araştırıyor. Olay genel olarak bu şekilde .

EN AŞAĞIDA KARAKTERLERİN İSİMLERİ VAR MERAK EDENLER İÇİN.. 



 ALTTAKİ KISIMDA SPOİ VERİCEM . ONU YÜZDEN OKUMAYIP DİREK DİZİYE GEÇEBİLİRSİNİZ. 

- Öpüştüğü kişi en yakın arkadaşı. Birkaç dizide de bunu gördüm bu biraz bana garip geliyor çünkü o kadar yıl geçirdikten sonra ona böyle hissetmesi garip geldi . - Çocuk bir böyle bir şöyle olması beni sinirlendirdi . Kız duygularını dedikten sonra üzgünüm dedi ama final bölümünde aşık olduğundan bahsetti . Senaristçiğim sence de bu işte bir gariplik yok mu . İki günde mi anladı sevdiğini casghjsahshjh. 

- Yan rollere ve kızın normal hayatı hakkında pek bilgi verilmemiş . Anlıyorum web drama ama kızın bu çocuğu bulmaktan başka işi yok mu ?. 

DİZİNİN LİNKİ : https://youtu.be/QMTXwI24OyU


KARAKTERLER VE GERÇEK HAYATTA İSİMLERİ : 
  • Hong Seung Hee, Yeonnamdong Kore Dramasında Öpücük Sahnesi (2019)
    Hong Seung Hee
    Yoon Sol
        
  • Yeonnamdong Kore Dramasında Öpücük Sahnesinde Kim Kwan Soo (2019)
    Kim Kwan Soo
    Ban Hae Young

  • Yeonnamdong Kore Dramasında Öpücük Sahnesinde Bae In Hyuk (2019)
    Bae In Hyuk
    Han Yun Woo

  • Lee Se Hee, Yeonnamdong Kore Dramasında Öpücük Sahnesi (2019)
    Lee Se Hee
    Nam Jin Joo

  • Jin Ye Ju, Yeonnamdong Kore Dizisinde Öpücük Sahnesi (2019)
    Jin Ye Ju
    Cha Do Hyun
  • Gu Ja Geon, Yeonnamdong Kore Dramasında Öpücük Sahnesinde (2019)
    Gu Ja Geon
    Ha Tae Sung

2 yorum:

  1. nerden izleyebilirim acaba bu diziyi

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. youtube da var şu an da
      link : https://youtu.be/QMTXwI24OyU

      Sil