BTS JİN VE SUGA ASKERE Mİ GİDİYOR? - LEE MITSUKO

10 Eylül 2019 Salı

BTS JİN VE SUGA ASKERE Mİ GİDİYOR?

Ä°lgili resim

NELER OLUYOR MİTHAT?
Eveeet bugün bizim genç  ajusshiyi ve mükemmel kalpli Sugamızı da büyük olasıkla askere göndereceğimizin haberini veriyorum.
 Açıkcası gruptan biri askere de gitmiş olsa bana hep sanki o kişi gruptan ayrılmış gibi geliyor. Geçenlerde en sevdiğim grup olan BTOB u da gönderdikten sonra çok duygusallaştım. Tek tek hepsi gidiyor. Şimdi düşününce BTS 2 sene boyunca şarkı çıkarmayacaklar mı? Veya halihazırda videoları olsa bile sahneye Jinsiz ve Sugasız mı çıkacaklar? Aklımda binlerce soru? Siz ne düşünüoyrsunuz?

DİPNOOOTT: Büyük olasılıkla diyorum çünkü ben resmi bir açıklama duymadım. Ama yaşı da geldiğine göre evet gideceklerdir.
Ä°lgili resim

2 yorum:

  1. BTS şimdi jin gittikten sonra dağılacak diye korkuyorum BTS sahneye jinsiz mi çıkacak gece gece kalkar ağlarım 3. Yılım oldu armylikte yaaaa

    YanıtlaSil
  2. Dağılacaklarını sanmıyorum birçok grupta askere giden var ama dağılmadılar. Jin'siz sahneye çıkarlar diye düşünüyorum. Örnek Exo .

    YanıtlaSil