THE GIRL WHO SEE SMELLS - LEE MITSUKO

28 Nisan 2020 Salı

THE GIRL WHO SEE SMELLS


THE GIRL WHO SEE SMELLS:

Helööö, Karantinadayız ve yeni bir dizi önerisi daha...
Şu aralar Youtube üzerinden bir şeyler izlerken denk geldim. Dizileri İngilizce altyazılı izlemeyi seviyorum bu sayede iki dili de bir anda duymak dil açısından beni geliştirdiğini düşünüyorum.Sizde
İngilizce izlemek isterseniz diye linki bırakıyorummm.
İlk bölüm;



Şimdi ise konusu:
Bir kızımız var lise döneminde ailesini öldüren katilden kaçarken  araba kazası geçiriyor ve gözlerinden biri kokuları görmeye başlıyor . Evet az da olsa saçma gibi ama nasıl desem kendini de izlettiriyor. Bu kızımız bir şekilde dedektif başrol erkek ile tanışıyor ve karşılıklı yardımlaşıyorlar . Detaya giremiyorum sonra Spoi verme admin diyorsunuzz...kkkkk

Sonra bunlar aşık oluyorlar kdrama ve aşk ayrılmaz ikilidir. Bu katil kızın peşini bırakmıyor oğlanımız da aman kıza bir şey olmasın diye yapmadığı kalmıyor. Bu şekilde ilerleyen son bölümlerde yine şok geçirten sonunda tatlıya bağlanan şirin mi şirin bir dizi . Aşağıya wallpaper bırakayım belki beğenirsiniz.
Dizide sevdiklerim:
Arkadaşlar bu dizideki katil çok iyi ya. Anlatamam yani zaten yorumlara bakarsanız herkes katil hakkında yorum yazmış, başrol hakkında konuşan çok az kişi var.kkkkk


Hiç yorum yok: