NO MERCY 2019 - LEE MITSUKO

25 Ekim 2019 Cuma

NO MERCY 2019


NO MERCY 2019:

Merhabalar,
Bugün bir film izledim ve tam anlamıyla bayıldım. Daha önce söyledim mi bilmiyorum ama dizilerdeki güçlü kadınlara bayılıyorum. Ki bu filmde onlardan birini konu alıyor.

Konuya geçelim;
Filmin başında yukarıdaki ablamız hapisten çıkmış oluyor 1,5 yıl boyunca hapiste kalmış sonrasında eve geliyor sadece kız kardeşi var bunların annesi ve babası daha önceden  ölmüşlerdi her neyse sonrasından da kız kaçırılıyor. Ablası işte olanı biteni araştırmaya başlıyor  ve 1,5 yılda kardeşinin neler yaşadığını öğreniyor. Kardeşinin başına bela getirenleri tek tek bulup cezalandırıyor. Bence en iyi kısmı buydu. Bu şekilde olayları anlatmam spoi olur bence gidin ve izleyin baş roldeki oyuncu eski boksörmüş aynı zamanda .



Hiç yorum yok: