EN BEĞENDİĞİM KDRAMA OSTLARI - LEE MITSUKO

31 Ağustos 2020 Pazartesi

EN BEĞENDİĞİM KDRAMA OSTLARI

 


MERHABA HOŞGELDİNİZ ...

İlk kez uğradıysanız ben Mitsuko . bu yazımda size en beğendiğim dizi ostlarından bahsedeceğim...

I'M LOVE CHEESE IN THE TRAP:

Anlamlı olan ostları çok seviyorum . Kısaca kendimi gördüğüm ostları dinlemeye bayılırım . Bu ost tam beni anlatıyor. Her dinlediğimde kendime çok çalıştın ve başardın demek istiyorum maalesef bunu daha hiç başkasından duymadım. Bu yüzden ne zaman kendimi yetersiz hissetsem bu şarkıyı dinliyorum ..


BE MYSELF OUR NINETEEN: 

Aslında bu diziyi izlemedim . Bu şarkıya öylese denk geldim ama tutuldum bu şarkıya. Bu şarkı da beni anlatıyor...


ROUND AND ROUND GOBLIN:

Bu şarkının en çok şu sözüne tutuldum' ASLA KENDİ YOLUMDAN GİTMEDİM.' 
Bu aslında çoğumuz için aynı . Hnagimiz şu an kendi sectiği yoldan gidiyor ki. Çok karamsar oldum sanırım..


Hiç yorum yok: